onsdag 17 augusti 2011

Trevligt med vänner i parken

Vi har varit till lekparken med fina Henna & söta Natalie idag! :) Passade oss perfekt, precis då när de skrev och frågade om vi ville följa med. Det var så trevligt såå och Natalie blir bara större & större och mer lik sin mor för varje gång! :) Hon är så gullig :)

Nu sover Tuva-Lisa och jag har precis ätit en magnum-mandel-glass till lunch. Ja, ni hörde rätt. Så kan det bli ibland, då micron är sönder och jag vill laga mat till mig & henne då hon vaknar -så att den är varm. Kom på nu att jag hade ju kunnat dela upp matlagningen i 2 omgångar...men det hade blivit alldeles för tjorvigt. Nä, så en glass fick det bli. Jag behövde choklad. Jag förtjänar choklad :)

Natten har gått väldigt bra, vi har fått sova allihopa. Jonas kom hem 21.30 igår och idag lär det väl bli ännu senare....men, nu äääär det sista dagen. Jag själv tänkte inte gå på invigningen imorgon, men jag är glad att fler butiker öppnar här i stan. Speciellt H&M. Det plir grejjjer det! :) Å så är jag mest glad över att Jonas börjar jobba normala tider igen. För hans egen skull, Tuva-Lisas och min.

Men vi var uppe med tuppen idag, kl 06.00...usch. Men som tur var fick vi ju träffa kompisar sen, det hjälper när man blir sådär trött annars mitt på dagen! :) Så de fick bli mina första räddare idag! :)

Snart kommer den andra, Lena, som ska vara med T-L ett tag. Jag tänkte göra bort lite handling och köpa en ny micro -är som lättare och det går fortare när man går själv.

Ha en fin dag! :) Kram Linda

1 kommentar:

  1. Det har varit helt underbart att få fnissa tillsammans med denna lilla dam som är vårat solsken i livet.
    KRAM<33

    SvaraRadera