måndag 15 augusti 2011

ut med det gamla & in med det nya

Vi har verkligen fått sova ordentligt om helgens nätter. Härligt, känns som att det var ett bra tag sedan :) Tuva-Lisa har varit harmonisk och nyfiken, medan jag & Jonas har tittat lyckligt på henne och varandra -hur kunde vi få en sån underbar & fin? :)

Kärleken min har varit trött, efter en "helt galen vecka" på jobbet. Nå, men på torsdag är invigningen (det blir ett nytt köpcenter här i stan) och efter det blir det i alla fall lite bättre, hoppas vi.

Jonas har äntligen fått börja använda sin garderob också. Han rensade och slängde en hel del, ut med det gamla och där ska det in med nytt! :) Å det är bra det, han köper ALDRIG nytt. Tycker inte han behöver, att jag ska köpa istället... Men nu är det hans tur! :)

Idag har vi vaknat kl 05.30 OCH hunnit vara ute på en skön morgonpromenad i höstsolen. För nu är det höst. De sa det på nyhetsmorgon, att i Kiruna är det dokumenterat höst nu. Skönt! :) Jag älskar den friska luften! :)
Men, av frisk luft blir man trött, så nu ska jag passa på att vila medan Tuva-Lisa också sover.

Så får vi se sen vad dagen bjuder på :)

Hörs snart igen, kram //Linda


1 kommentar:

  1. Hej, jag hoppas verkligen att tempot för Jonas lugnar ner sig efter invigningen och att ni får mera tid tillsammans. Jag förstår att han är slutkörd och även du.
    Kramis

    SvaraRadera