måndag 15 augusti 2011

MIn projektbok är klar!

En långtråkig dag. Med en helt "tokig" tös som ska ÖVERALLT. Micron pajade & jag har mens.
Jag är inte redo att börja stiga upp klockan 05.30 ännu, insåg jag nyss. Måste ut, ska bara laga mat först. Å justja, sen får vi ju kanske besök av hennes farbror Daniel idag också -det är kul, blir dagens höjdpunkt! :)

Imorse var jag inte lika trött, så jag gjorde i ordning min bok, där jag ska skriva ner alla mina projekt/inredningstankar. Såhär blev den:



En vän till mig brukar använda sig mycket av en dymo-apparat (den man skriver ut de här svarta lapparna med text på i), så jag lånar ideén till exempelvis dethär! :)

Pigan ska såklart få vara med på en bild också, ville sååååå gärna ha boken just när jag skulle fota den! :)

Å denhär tidningen fanns i brevlådan idag -som jag har väntat. Det kommer den också att få göra, innan jag öppnar den. För det ska jag göra en kväll när jag har lugn & ro omkring mig och bara njuta! :) Det är bland det bästa jag vet, en helt ny, obläddrad & härlig tidning -finns nästan inget vackrare! :)
Jag fick en prenumeration av mina fina barndomsvänner i present, ska bli så spännande att få börja läsa! Egentligen är jag ju inte den typen, som är jätteintresserad av modet i smink, kläder m.m. Men jag ser det som en utmaning & jag kan säkert lära mig något av det som står. Vem vet, det kanske inte ens är det jag tror som den tidningen skriver om?? :)

God natt! :)

1 kommentar:

  1. Fniss, hon beundrar nog din fina bok som du gjort. Sötaste prinsessan i världen<33

    SvaraRadera