onsdag 31 augusti 2011

4 dagar kvar...

Kände mig 50 kilo lättare i kropp&knopp i morse när jag vaknade. Snorigt, men bara att slippa det onda i kroppen var underbart! :) Så det verkar vara nån slags 1-dags riktig dämpning vi råkat ut för, skönt i så fall.

Vi har varit på prommis in till stan idag, jag & Tuva-Lisa. Det var mysigt och vi fick en hel del gjort! Hon var på riktigt bra humör och pratade med alla hon såg, skulle vara roligt att veta vad hon säger... :)
Aldrig tidigare har jag då talat lite då&då med så många okända människor, som nu när man har ett gulligt barn i vagn. Speciellt äldre människor, vi brukar hälsa och stanna till en stund med vagnen och så byter vi några ord. En del hälsar till oss, fast vi aldrig sett dom förr. Eller som idag, en av dom som T-L pratade till kom fram till oss/henne och pratade. En som jag aldrig har sett förut eller vet vem det är. Lustigt det där! :)

Jonas är inte hemma denna kväll. Han är (faktiskt) inte och jobbar heller, utan firar en kollega som blivit 50 år. Men jag känner mig inte ensam heller, för just nu springer det runt massa nakna karlar i "Robinson" på Tv :)
Nä då, det blir mysigt när han kommer hem. Idag, under promenaden, kom jag att tänka på att jag fann den största lyckan när jag träffade honom. Hoppas vi får en (med eller utan barn) mys-helg snart :)

Ta hand om er, kram

obs. 4 dagar tills jag ska tillbaka till jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar